Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 19 April 2011

TEAM BUILDING

Dengan permasalahan yg terjadi (IE punyer pasal la) maka update blog je la ye..
Sambung pasal Team Building ktorg ari Jumaat lepas kt Mid Valley Megamall (dh lama tak p sejak ber’anak’ ni) ktorg sume men bowling kt Cosmic Bowl (1st time masuk..jakun yer aku  huhuhu)
Mula2 plan cm tournament (tak da makna yer) dh lewat sume buat group sendiri.  Mana yg sampai start game dulu (tggu sume sampai alamat tak merasa la 3 round)
Best giler sume sporting..dgn ada yer aksi2 yg lucu dan tak dpt dilupakan hahaha (dila..ko perasan kan apa yg trjadi) klu masuk PosNet sure meletop hehehe
Aku yg tak pandai men ni belasah je (baling masuk longkang je memanjang). Tak da skill langsung hentam saja la. Dlm group aku harap Abg Hanafiah (ICT) dgn Fatul (PosLaju) je la . Diorg pulun strike men betul2 aku ni suka2 je hahaha


 best team ever

Malam,  dinner lak. Buat kt Red Box, The Gardens. Aku tak join sebab nk balik jumpa org yg tersayang (En. Hubby & En. Aqil)..lama ooo tinggal tak boleh tahan rinduuuuu
Actually, objektif utama event ni utk wujudkan kemesraan n relationship between sume project member (kang ada yg tak kenal sesama sendiri)..  Pada aku berjaya la event ni..
Chaiyok2!! sume .. semoga projek kita success (15 months to go)

No comments:

Post a Comment