Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday 29 April 2011

SeLaMaT PaGi CiNTa

Assalammualaikum..

selamat pagi cinta.. kOrang ingat tak filem tu (ada piere andre dgn fazura tu).. aku tak da la tgk filem tu sja je nk kabO hehe.. selamat pagi semua.. semOga semua sihat dan ceria selalu serta dlm lindungan ALLAH s.w.t

arini sejuk bangat ujan dari pagi tadi dlm kul 2.30 dah start (sedar sebab Aqil merengek nk susu) jln kat umah becak dgn banjir yer kat depan AEON AU2 (ala ada rumah kaca AF9 tu)

citer pasal AEON tu, minggu pas aku p sana meneman kan En.Hubby p gunting rambut.. punyer la ramai Org baru aku ingat diOrang semua dOk tggu bbudak AF9 tu kuar hmm patut ler sesak.. Aqil tidO time ni kalau tak aku nk snap gambO leh la tunjuk kt kOrang.. hmm tak pa la byk masa lagi, AF pn baru masuk minggu ke-4 (tu pn kalau En. Hubby nk bawak p huhuhu)

dapat gak la aku tgk Pak Nil live hehehe.. kurus cam cengkung ckit Org yer len dari dlm tv.. cm jakun lak aku ni (masa dtg riuh pagi ERA kt GPO tak sempat nk p tgk

ala aku tgk AF9 pn sebab ada Hazama hehehe gO gO gO Hazama (Over yer ibu Aqil ni).. excited lak dgn Hazama sOre sedap best je dgr.. yg len2 2 hampeh je.. btl ckp juri (Kak Ogy n Hattan) diOrang ni semua tak sungguh2 cm men2 je.. ada yg ada ruper tp sOre tak sedap langsung.. cmne la diOrang terpilih ek (besa la ASTRO n AF mmg terkenal dgn amik ruper je, tgk yg dulu2 pn dh taw)

pape pn mlm ni jgn luper tgk MAHARAJA LAWAK yer (thanks abg tambah pakej Mustika).. JAMBU, JOZAN best.. Nabil pn bOleh tahan gak, lawak natural hehehe




2 comments:

  1. huda, ko dh jmp pak Nil scr live so tak rebut peluang bergambr ke ngn pak Nil tu?hehehe

    ReplyDelete
  2. alo cmne nak bgmbo, bodyguard kiri kanan hmm xda mkna yer diorg nk bg chance kt aku bgmbo dgn pak nil 2 huhuhu so aku jeling2 je la hahaha

    ReplyDelete