Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, 4 August 2011

SALAM RAMADHAN

Asslammualaikum..

Lama tak mnjengah blog ni.. aku sibuk + takde mende nak hapdet.. nasib bek tak bersawang blog aku ni hehehe

Aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua umat Islam di seluruh dunia.. walaupun dah masuk hari keempat hehe (ada aku kisah hehe) 

Di bulan Ramadhan yang mulia ini sama-sama la kita pertingkatkan diri kita.. IMAN + TAQWA kita kepada ALLAH swt.. perbanyakkan ibadah i.e solat sunat, baca Al-Quran, perbanyakkan bersedekah..

Actually, bukan nak tunggu bulan puasa baru nak buat semua tu.. sepanjang hayat hidup kita di muka bumi ALLAH ni pun kita boleh buat maksud yer bulan2 len pun boleh (kecuali kalau datang bulan la yer) tapi sempena bulan puasa ni la kita nak lipat ganda kan amal pahala kita (nak kejar SYURGA)..

Semoga kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna dan dilindungi ALLAH hendaknya..

Wasalam....




No comments:

Post a Comment