Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 8 June 2011

kaki NOVEL

Assalammualaikum..

mata ngantuk lak pas pekena bihun sup kat CM sejuk ni.. untuk mengelakkan diri dari terlelap dan terkantoi dengan bos aku amik keputusan nak membebel kat blog ckit hehehe harap korang tak boring ek (ada aku kisah :p) 

petang2 ni dapat baca novel best gak ni hehe.. jangan nak mengada addendum ABC tu pun tak abis tengok lagi ada hati nak baca novel.. tiap2 ari aku duk angkut benda alah tu dalam beg ke hulur ke hilir.. p keje balik keje, nek tren, nek moto.. huh yang best yer sampai ke PD gak mengikut hahaha

huhuhu usaha dah ada cuma kejayaan yer lum nampak lagi hmmm 

korang mesti minat baca novel kan? kalau pompuan mesti yer la tapi ada gak yang tak minat (opismate aku la contoh orang yer) laki pun ada yang kaki novel gak taw.. cam adik ipar aku huh kagum la aku dia boleh mengadap novel LAGENDA BUDAK SETAN.. aku pun tak berapa minat nak baca sebab tulisan teramat kecik dan kualiti kertas yang pada aku tak best dan tak menarik.. pada peminat novel tu sori yer aku cuma bagi pendapat je.. kalau tak suka pekak kan telinga, buta kan mata hihihi

nak share koleksi novel terbaru aku.. tak da la baru sangat dah basi pun.. beli time BOOK FAIR kat PWTC aritu (sori lambat hapdet.. luper la huhu)





4 je novel baru.. lagi 3 buku tu buku ilmiah hehehe (ilmu keibubapaan)

KASIH YANG SUCI ni memang betul terbaru.. tapi tak dapat lagi.. aku beli online.. karangkraf kena reprint lagi so tunggu je la hehehe .. semua pasal NORA ELENA hmmm

aku baru khatam novel Sidney Sheldon tu.. aku suka author ni sebab ada thriller n suspen.. buat kita tertanya2 dan cepat2 nak baca bagi abis hehehe

 lagi 3 tu kena tunggu la skarang ni baru nak bukak Mr. Aqil dah sibuk mengendeng hmmm

kalau korang nak taw best ke tak kena la tunggu ye.. pas aku baca INSYAALLAH aku review kat sini..


stay tuned ...

No comments:

Post a Comment