Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 7 June 2011

Penangan Nora Elena

Assalammualaikum..

Pekabor sume? dah lama aku tak hapdet blog ni ye.. hmm masa amat mencemburui aku huhuhu..
Lately aku banyak keje.. banyak benda nak kena settle on time.. pekerja cemerlang dan terbilang la kata kan hahaha pas keje settle leh chao cepat nak tengok NORA ELENA

sure mesti korang pun tengok gak.. aku siap beli online novel tu kat mall karangkraf (cite tu kan adaptasi dari novel.. Kasih Yang Suci) novel tu karangkraf reprint balik sebab sold out.. tak sampai lagi novel tu so tak leh la nk capture ruper bentuk dia.. kalau dah dapat nnti aku review ckit ek hehehe

actually, starting aku tak da ekot sangat sebab sibuk di dapur masak untuk dinner.. kang lambat masak masuk angin lak perut En. Hubby huhuhu En. Hubby yang excited tengok citer tu (eleh sebab si Saleha aka Nora Elena tu cantik cun melecun)

bila En. Hubby dah start tengok aku ni menjeling2 dari dapur.. lama2 aku pun dah tersampuk dengan NORA ELENA ni hmmm cite dia memang best.. jalan cite tak boring.. pelakon pun hebat gak..

siti saleha ni aku start tengok lakonan dia  masa citer Habil Qabil (slot Samarinda).. dia bawak watak Maria.. aku tak da ekot sangat sebab cite tu men malam 10.30 time tu dah ngantuk bangat tambah ada Mr. Aqil kena ajor tido awal kalau terbesa lewat jenuh ibu dia nnti huhuhu

cukup2 dulu ye kang tak siap keje aku kena stay back lak.. tak leh nak layan NORA ELENA petang kang hehehe








No comments:

Post a Comment