Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday 19 May 2011

Orientation Workshop

Assalammualaikum...

pas post tadi, hapdet lagi hehehe pening pale la malas nak mgadap keje ni (sori bos huhuhu) tapi nak mengarang n membebel dalam blog anytime boleh hahaha

nak story ckit pasal Orientation Workshop semalam (18 Mei).. BEST + HAPPENING.. suppose start kul 9.00am tapi besa la janji Melayu kan hmm kul 9.30am baru la nampak batang hidung semua n workshop pun start.. tak ramai yang attend.. PwC, SAS, nominee (PosLaju, PosMel, PosNiaga, DataPos, Digicert), ABC Team (termasuk aku la tu hehehe)

1st agenda, ABC easy 1,2,3.. ni untuk refresh pasal ABC.. then ada aktiviti Mamak Anyone?.. game ni best En. Zaki (PosLaju) goreng habis.. En. Zaki one of my idol beside En. Nabal (my boss) coz diorang ni memang expert n aku suka cara keje diorang.. diorang ni bukan takat pandai cakap je (cam sesetengah bos) tapi diorang ni gak taw macam2 benda (salute habis la boss) 

ada agenda ajar cmne nak build the model, coding (da Vinci Code) n etc.. macam2 aktiviti ktorang kena involve.. paling best game kena develop building as tall as u can n also can stand/hold book for second 
 
and  the winner is...... group B, PosNiaga  (En. Azman, Zana, Syareena, Shafida, En. Ashrin).. Group aku group C stand for CHAMPION hehehe (me, En. Nabal, En. Zaki, Fatul)

lunch and tea break provided (best la save duit).. menu ok tapi kureng ckit la (betul ek bukan sebab aku anti Kak Bada taw).. overall semua OK.. objektif tercapai n all the activities interesting n happening..

sessi petang, walaupun agak mengantuk + full disebabkan penangan Kak Bada tapi aku masih bertahan n otak aku ni boleh menerima setiap butir perkataan yang dilontarkan oleh consultant hehehe (tak tlelap la tu)

lastly, En. Zainol Hady (orang kuat FINANCE, merakap bos lama aku) turun untuk SAP Realignment session.. setiap SBU amik kesempatan bertembung mata n bertegang urat untuk discuss about their SAP Discrepancies.. apa ke menda la tu ek hehehe actually semua data2 yang kitorng dapat tak semua yer betul ada gak incorrect.. error dari SAP so that kena clear untuk dapat data yang smooth n accurate.. sebab tu kena involve finance untuk justify semua tu..

dah banyak aku membebel kat cni.. nak stop dulu la sambung lagi di len hari dan waktu yang sesuai..
chaw cin cawww....











1 comment:

  1. lau group C stand for CHAMPION maka group aku group B stand for BEST....hehehe.

    ReplyDelete