Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 10 May 2011

PosLaju HQ LEVEL 22

Assalammualaikum..

halluuu.. mesti letih + ngantuk petang2 ni kan hmmm aku pun cam tu gak..

baru je balik dari PosLaju HQ (dekat menara takaful) meeting with Mr. Manager and his assistant.. we all discuss about blueprint addendum (ala2 macam draft sblm final dokumen)

meeting kitorang start kul 3pm.. aku p dengan Mr. Crispin (PwC consultant).. ya kami memang p berdua (NO NO NO, jangan gosip ek.. aku dah mintak izin En. Hubby taw).. very nice and kind guy (sorry not available.. dah ada fiancee ek).. dia murah hati amik aku kat GPO dan together gether p sana hmm baik kan dia hehehe (thank u Crispin)

PosLaju HQ adalah di tingkat 22.. yang kelakar yer aku dengan Crispin boleh bantai luper lak tingkat bape hampehhh (coz selalu p dengan Jasmine, dia yang expert sume).. Crispin cakap tingkat 28, aku lak tingkat 27 hmmm  yang kelakar yer menara takaful tu sampai tingkat 25 je hahahaha

sampai tingkat 10, we all pun kuar dari lif konon yer nak amik lif len.. bila dah masuk lif len aku tgk sama gak sampai level 25 je hahaha .. aku cakap kat Crispin, kita try 22 dulu (adoyaiii tu la akibat terlalu banyak makan kepala ikan)

tekaan aku tepat, betul tingkat 22 (now must remember PosLaju HQ LEVEL 22)

adoiii kenangan betul hmmm dah la sebelum ni aku tersilap p PosLaju.. tu masa first time kena meeting kat sana.. aku dengan confident jer terus je menapak ke PosLaju Brickfield hahaha.. akibat yer aku lambat attend meeting coz kena amik cab lak p ke PosLaju HQ.

tak pa la tu semua pengalaman.. pengajaran yang pertama, jangan terlalu confident (confident bagus tapi jangan over confident).. pengajaran kedua, malu bertanya sesat jalan

sekian dulu yer.. nak bersiap2 balik ni.. nak peluk cium En. Aqil dan En. Hubby hehehe






No comments:

Post a Comment