Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday 19 May 2011

Risau + Kecut Perut

Assalammualaikum 

Salam semua.. dah lama tak hapdet n mgadap blog ni (agak bz lately).. last week, 3 ari (11-13 Mei) ABC Team attend SAS Training kat Plaza Sentral

dah selesai training, ktorang kena attend Orientation Workshop lak semalam (18 Mei).. seronok dapat makan free hehehe tapi yang pasti tu bukan agenda utama hmmm objektif yer nk educate freshers tentang ABC n also pada otai2 supaya memorize apa benda alah ABC ni 

pada aku Orientation Workshop ni memang berjaya, seronok, happening dan objektif yer memang mencapai tahap yg dikehendaki la (skema yer aku huhuhu) tapi yang tak best yer yer bila banyak input aku makin confuse n pening..

SERIUS.. pas attend semalam aku jadi semangat coz on behalf of ABC Project (wah bangga diri lak).. aku makin clear dengan apa yang aku duk hadap for past few month.. tapi dalam duk faham n excited tu, aku jadi RISAU + KECUT PERUT bila memikirkan any changes yang bakal berlaku in future..

bukan tak confident nak menghadapi apa2 yang bakal berlaku tapi aku takut tak leh handle n tak cukup ilmu je huhuhu.. kesimpulan yer kena la aku ni TAMBAH ILMU banyak2 preparation if anything happen or changes future..  

ABC ni nampak SIMPLE.. easy 1,2,3 (cam agenda semalam je hehehe) tapi kalau tak cukup ilmu atau tak faham betul2 boleh LOST (tu la yang aku paling risau).. 

YA ALLAH.. kuatkan la semangat dan permudahkan segala urusan ku kelak.. AMINNNNN





1 comment:

  1. huda jgn lupa ambik siap2 hp no consultant yg handle SBU ngn hg tu..anything happen in the future just call them.hehehe....

    ReplyDelete