Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday 9 May 2011

petang yang hangat


Assalammualaikum…

dah lama tak hapdet blog (keje banyak lor) tak sempat nak jeling2 kat blog pun huhuhu
ni pun aku gatal nak hapdet gak sebab mata aku dah tak larat nak bukak ngantuk giler (tapi duk membebel kat blog tak ngantuk lak hahaha)

hari ni sibuk ckit.. attend meeting pagi sampai ke petang (letih gak la..letih mata letih otak huhu)

minggu ni pun agak la bz gak sebab kena p SAS Training.. apa ke benda  yer 2 hmmm nak taw kena tggu aku p dulu ek nnti baru boleh story hihihi

actually, SAS ni vendor utk projek kitorang nnti.. diorang ni yg bekalkan sistem utk projek (mahal taw bayor diorg ni).. sistem tu la nnti yg kitorang kena maintain ABC Model (macam mana ruper dan bentuk yer hmmm tggu la belum sampai masa lagi hehe)

for now, consultant tengah bertungkus lumus update blueprint (aku pun kena tempias gak).. aku pun terlibat la tu yg kena attend meeting.. dah nama yer knowledge transfer hmm abis sume diorang transfer kat aku.. pening gak la nak memahamkan yer  huhuhu 

tak pa2 terima semua jangan sampai muntah dah hahaha..

ni adalah challenge utk kami, ABC Team (esp. aku dan zana).. terima dan faham segala2 yer tentang ABC.. dari A TO Z
 
nnti aku dah terror aku knowledge transfer kat korang lak yer hahaha

No comments:

Post a Comment